Foorumit

Viimeisimmät keskustelut

Aapeli Joukkorahoitus
Viimeisin viesti: MichelleMakaroni 05.11.2017 04:39

Etsi

Foorumiketju hukassa?

Aapeli Joukkorahoitus

09.09.2017 23:59
Aapeli Joukkorahoitus
Moni Aapelissa on jauhanut olevansa valmiina lahjoittamaan rahaansa, jotta Aapeli saataisiin nykypäivän standardeille! Mitäpä jos olisi joukkorahoitus Aapelille?

Kuinka moni teistä olisi oikeasti valmiina lahjoittamaan rahansa, jotta Aapeli saataisiin niille standardeille, että se toimisi vielä seuraavienkin vuosikymmenten ajat?

[MichelleMakaroni muokkasi tätä viestiä 10.09.2017 01:03]
10.09.2017 00:02
Aapeli Joukkorahoitus
Ny mää oon tehny tänki, alottanu ensimmäisen foorumi aiheenkin! :p ja olin eka!

[MichelleMakaroni muokkasi tätä viestiä 10.09.2017 18:37]
10.09.2017 00:23
Hupii Platinaliiga Taso 31
Aapeli Joukkorahoitus
:sick: :coffee:

[Hupii muokkasi tätä viestiä 13.09.2017 12:22]
13.09.2017 06:18
Live elämä Pronssiliiga Taso 4
Aapeli Joukkorahoitus
Lähetääks porukal kerään pulloi ni saadaan aapelille rahaa, voidaan sillan alla nähdä vaiks aapelist tuttui

[Live elämä muokkasi tätä viestiä 13.09.2017 08:03]
13.09.2017 09:42
Hupii Platinaliiga Taso 31
Aapeli Joukkorahoitus
Live kirjoitti:
Lähetääks porukal kerään pulloi ni saadaan aapelille rahaa, voidaan sillan alla nähdä vaiks aapelist tuttui

Mä ainaki lähen mukaa toho.

[Moderaattori muokkasi tätä viestiä 13.09.2017 14:18]
13.09.2017 16:54
Veetatti Pronssiliiga Taso 9
VS: Aapeli Joukkorahoitus
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Juu pitää ottaa pippurisumutin mukaa
13.09.2017 17:25
Peliosasto Kultaliiga Taso 21
Veetatti kirjoitti:
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Joukkorahoitusta todennäköisempi vaihtoehto on joukkopako.
13.09.2017 18:26
Aapeli Joukkorahoitus
Peliosasto kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Juuu :/
Mä kyl haluun lähtee kerää tölkkei pitää Vaa naamioitua vanha räkäseksi papaksi...

[Veetatti muokkasi tätä viestiä 13.09.2017 20:55]
14.09.2017 20:50
Veetatti kirjoitti:
Peliosasto kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Mä kyl haluun lähtee kerää tölkkei pitää Vaa naamioitua vanha räkäseksi papaksi...
Miksei pulloi ? jos et jaksa kantaa ni otetaa hörhö mukaa, huhujen mukaan hämärässä muistuttaa etäisesti Jari Mentulaa, sehän ne kantaa vaikka kilju saavis.Piankos kolkyt donaa on kasassa.
14.09.2017 21:40
FiinuLinnea Pronssiliiga Taso 4
Aapeli Joukkorahoitus
Live kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Peliosasto kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Miksei pulloi ? jos et jaksa kantaa ni otetaa hörhö mukaa, huhujen mukaan hämärässä muistuttaa etäisesti Jari Mentulaa, sehän ne kantaa vaikka kilju saavis.Piankos kolkyt donaa on kasassa.

[FiinuLinnea muokkasi tätä viestiä 14.09.2017 22:56]
14.09.2017 21:50
Aapeli Joukkorahoitus
FiinuLinnea kirjoitti:
Live kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Peliosasto kirjoitti:
Veetatti kirjoitti:
Hupii kirjoitti:
Live kirjoitti:

Okei no sitten :)

[Veetatti muokkasi tätä viestiä 15.09.2017 18:30]
15.09.2017 10:09
Juxari Hopealiiga Taso 11
Juu,kyllä vois jeesata josko rahasta kiinni koko homma Aluksi vaikka euro ja nimimerkki.
Jos ei riitä niin sit 2e.
15.09.2017 11:06
GinGinH Hopealiiga Taso 19
onhan tämä vitsiksi tarkoitettu?

kuka olisi niin tyhmä että nimensä julkistaisi (se kun joukkorahoituksessa vaaditaan) ainakaan Aapeli-yhteisössä?
Ettei nyt vaan sekoiteta keräystä ja rahoitusta?
Keräys olisikin sitten poliisin lupa haettava jne jne

Joukkorahoitushan perustuu siihen että rahoittaja tosiaankin odottaa saavansa myös rahansa takaisin (huomioiden että kyse on riskirahoituksesta).

https://veroblogit.com/2017/01/04/joukkorahoituksen-veroviidakko/

https://myrskynsankarit.wordpress.com/2013/03/05/suomen-verokaytanto-ja-joukkorahoitus/

ja tärkein
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Finanssiasiakas/Tuotteita/Sijoittaminen/muut_tuotteet/joukkorahoitus/Pages/Default.aspx
15.09.2017 11:58
Silence Kultaliiga Taso 21
Vuonna 2015 suunnittelin käyttäjien omaa firmaa =)
17.09.2017 20:01
kauhugootti Kultaliiga Taso 24
mitä järkee rahoittaa tätä paikkaa ku kohta poistuu kumminkin tää sivu?
17.09.2017 21:23
kauhugootti kirjoitti:
mitä järkee rahoittaa tätä paikkaa ku kohta poistuu kumminkin tää sivu?
Äläs nyt kauhugootti poistele ihan vielä. Siks just pullonkeräys ettei poistuisi, talkoisiin mukaan ?
17.09.2017 21:55
Aapeli Joukkorahoitus
GinGinH kirjoitti:
onhan tämä vitsiksi tarkoitettu?

kuka olisi niin tyhmä että nimensä julkistaisi (se kun joukkorahoituksessa vaaditaan) ainakaan Aapeli-yhteisössä?
Ettei nyt vaan sekoiteta keräystä ja rahoitusta?
Keräys olisikin sitten poliisin lupa haettava jne jne

Joukkorahoitushan perustuu siihen että rahoittaja tosiaankin odottaa saavansa myös rahansa takaisin (huomioiden että kyse on riskirahoituksesta).

https://veroblogit.com/2017/01/04/joukkorahoituksen-veroviidakko/

https://myrskynsankarit.wordpress.com/2013/03/05/suomen-verokaytanto-ja-joukkorahoitus/

ja tärkein
http://www.finanssivalvonta.fi/fi/Finanssiasiakas/Tuotteita/Sijoittaminen/muut_tuotteet/joukkorahoitus/Pages/Default.aspx

hyväntekeväisyys joukkorahoitushanke ja sulta ei luultavasti heruisi senttiäkään. Veroblogit, myrskynSANKARIT, FINANSIVALVONTA Linkkien osoitteet kuulostaa OMG... Merkenomi sää et oo... Mutta tää voisi ihan perustua siihen miten mahdollinen aloittaja sen aloittaa ja loppujen lopuksi sen toteuttaa... Tämmösten hankkeiden aloittaminen on vähän hankalampaa oletetusti kuin linkkien takaa löytyvät roskat, en jaksa edes tsekata! Mutta se on ihan tekijästä kiinni, voi tulla ihan uutena joilekin että saa esim. luulysbsdyi olla yhteydessä playforiaankin!

Edit. Vitsi tai ei kaikki on mahdollista! Älä mieti sitä miten sää itse pystyisit asettamaan pelin ja käynnistämään sen! Se ei onnistu, eikä varsinkaan silloin jos ei koskaan voi edes harkita nimensä julkaisemista! Varsinkaan silloin kun puhutaan laillisesta toiminnasta! Vaikka koittaisit itse niin se tuskin lähtee käyntiin, varsinkaan jos sulla ei ole laittaa hieman sitä aloite kahisemista XD

Sen voisi vaikkapa Playforia aloittaa tai vaikkapa joku joka osaa tehdä asioita! Tai sitten vaikkapa joku meitä fiksumpi? Tai ihan miten vaan xD. Tai sitten ei ollenkaan, mikä kuulostaa mun korviini realistiselta!

Tai aina voi mennä noiden ihme tyyppienkaa keräilemään pulloja ja tehdä tosi isoja rahoja! Niillä rahoilla voi mennä vaikka pelaamoon ja heittää ventin jakajalle tuhat senttiä pöytään!

[MichelleMakaroni muokkasi tätä viestiä 18.09.2017 00:36]
18.09.2017 02:12
Bannattu_ Platinaliiga Taso 36
Vuoden idea :D
18.09.2017 11:39
pikku-julli Hopealiiga Taso 11
Aapelin ylläpito tekisi jo edes bugeille ja sääntörikkeille jotakin jos heitä kiinnostais. Ei heitä kiinnosta Aapeli enään. Sitä vaan en ymmärrä että millä hinnalla tää on ostettu aikanaan. :D
19.09.2017 16:37
TOMI PRO Platinaliiga Taso 39
Jokanen antaa euron pysyykö Aapeli sillä kasassa