Foorumit

Viimeisimmät keskustelut

Huomio: Opas minigolf-ratojen tekoon
Viimeisin viesti: Roboidi 01.03.2015 22:57
Minigolfin todellisia uniikkeja
Viimeisin viesti: HAAMUKlRJAILlJA 19.11.2017 23:01
Mikä uniikki kestää pisimpään?
Viimeisin viesti: Haamukirjailija 16.11.2017 15:32
End of Story?
Viimeisin viesti: pikku-julli 12.11.2017 13:44
tiimipeli-topic
Viimeisin viesti: Haamukirjailija 12.11.2017 02:59
Tiiliuniikit vol. 2
Viimeisin viesti: Haamukirjailija 11.11.2017 22:24
Kaksinpelin herruus
Viimeisin viesti: Ramses II 05.11.2017 20:04

Etsi

Foorumiketju hukassa?

Kaksinpelin herruus

12.07.2017 18:55
kenkäpossu Pronssiliiga Taso 9
Kaksinpelin herruus
Terveppä terve golffarit! Oli muistaakseni joskus tän tapainen topikki/kilpailu, missä topikin aloittaja aloitti "kuninkaana" ja hänet voi haastaa liigasäännöin bo3 kuka vaan ja kuninkaan kruunu siirtyy pelaajalle joka voittaa kuninkaan. Skippiradat reilun pelin nimissä, en nyt jaksa kaivaa liigatopikista skippilistaa, mutta skippiradatkin voi pelata jos molemmat haluaa, mutta riittää jos toinen osapuoli ei tahdo. Epäaktiivisen kuninkaan kruunu siirtyy edelliselle voittajalle vaikka, ja pistetään rajaksi yksi viikko (ellei sitten kukaan viikkoon haasta kuningasta, vaikka olisi aktiivinen). Kun olet kuningas, et saa kieltäytyä haasteesta eli pelaajan kun pelaajan haaste otetaan silloin vastaan. Tän idean säännöt ei oo kiveen hakattuja mut toistaseksi näillä mennään.

Minä aloitan kuninkaana, eikun haastamaan ja teurastamaan possua!! Katsotaan kuka saa pisimmän voittoputken :D Toivottavasti scene ei oo niin hiljanen että tämä topikki ois turha! Muokkaan topikkia aktiivisesti sitä mukaan miten pelejä pelataan.

E: Sääntönä toistaiseksi on, että sama vastustaja saa haastaa kaksi kertaa peräkkäin kuninkaan, sen jälkeen kuninkaan ei ole pakko pelata samaa pelaajaa vastaan. Tämä sääntömuokkaus scenen hiljaisuuden vuoksi!

E2: Toinen virkistävä sääntö, aina kun vaihtuu viikko, vaihtuu radat. Eli su-ma yönä klo 00 pelataan pitkillä radoilla, tämän viikon jälkeen moderneilla ja taas tämän viikon jälkeen kaikilla

kenkäpossu 0-2 ramses
ramses 2-0 kenkäpossu
ramses 2-0 Haamukirjailija
ramses 2-0 kenkäpossu
kenkäpossu 2-1 ramses
kenkäpossu 2-0 Crane
kenkäpossu 2-1 Crane
Joonas 2-0 kenkäpossu
Joonas 2-0 Haamukirjailija
Joonas 2-0 kenkäpossu
Joonas 2-1 perunaputre
Haamukirjailija 2-0 Joonas
Haamukirjailija 2-0 kenkäpossu
ramses 2-0 Haamukirjailija
kenkäpossu 2-0 ramses
Crane 2-1 kenkäpossu
kenkäpossu 2-1 Crane
Jormax 2-0 kenkäpossu
Crane 2-0 Jormax
Crane 2-1 kenkäpossu
Jormax 2-1 Crane
Jormax 2-0 Humahuta
Jormax 2-0 kenkäpossu
Jormax 2-0 kenkäpossu
ramses 2-0 Jormax
ramses 2-0 kenkäpossu
ramses 2-1 Jormax

[kenkäpossu muokkasi tätä viestiä 03.09.2017 15:35]
12.07.2017 19:56
Nottingham Pronssiliiga Taso 9
VS: Kaksinpelin herruus
oota käyn skeidalla nii haastan
12.07.2017 20:22
Huoh odotellu kaksinpeliaulas puol tuntia.. Ei höpölöpö kukaan oo höpölöpölla puolta tuntia vaikka ois kuinka paha ripuli tai vatsatauti
12.07.2017 20:34
Haamukirjailija Topaasiliiga Taso 44
Alkuperäinen topic: Herruus of Kaksinpeli

Ihan hyvin voi kyllä kai postailla tähän uuteenkin topicciin, ainakaan Finman ei näy päivittäneen avausviestiä enää ihan hiljattain :D
13.07.2017 02:31
Ramses II Hopealiiga Taso 17
Kaksinpelin herruus
2-0 kenkäpossu
2-0 kenkäpossu

[Ramses II muokkasi tätä viestiä 13.07.2017 03:58]
13.07.2017 03:02
Ramses kirjoitti:
2-0 kenkäpossu
2-0 kenkäpossu

Huhhuh aivan karsee taso oli mulla, ei ykskään erä ollut edes lähellä voittoa xd vaikka tiimipelit viimesen viikon sisään menny ihan hyvin, mutta nyt se taso kyl tippu vähintää 10kertasesti eikä musta ollut kyllä mitään haastetta ramsulle. Karut lukemat xd
14.07.2017 16:01
2-0 Haamukirjailija
18.07.2017 16:34
2-0 kenkäpossu
18.07.2017 20:19
2-1 ramses

Eka kerta kun alko rullaamaan kaksinpeli meikän osalta, ei ramses ehtiny voittaa mut ku 6 erää putkeen =D Nyt olen siis kuningas
18.07.2017 20:51
2-1 possu. Huh huh olipa tiukat pelit. Possu johti vikaa erää parilla lyönnillä mutta hapotti itsensä Aapeli for fourissa jossa itse nappisuorituksella kirin voittoon. No niin, haasteita?
18.07.2017 22:03
Kaksinpelin herruus
Nottingham kirjoitti:
2-1 possu. Huh huh olipa tiukat pelit. Possu johti vikaa erää parilla lyönnillä mutta hapotti itsensä Aapeli for fourissa jossa itse nappisuorituksella kirin voittoon. No niin, haasteita?

Mitä höpölöpöa selität? ei olla pelattu pelejä. Miks tuut trollaamaan tänne?

Eli haasteita otetaan vastaan.

[kenkäpossu muokkasi tätä viestiä 18.07.2017 23:13]
20.07.2017 17:39
possu 2-0 crane
possu 2-1 crane

Oli kivat pelit, tuli koko ajan tapporatoja ja suju normaalia paremmin kaksinpeli ainakin meikän kohalla. Cranekin veti vesiuniikin radassa zolo 5 lyönnillä ja kaksi veteen XD
20.07.2017 22:52
0-2 joonas

Meni muuten ihan hyvin mut kusi yksittäisiin ratoihin täysin
22.07.2017 02:14
pastor Pronssiliiga Taso 7
2-0 haamu
2-0 possu
23.07.2017 14:50
Kaksinpelin herruus
Olin kattovinani et pelailit terhon tai haamun kaa viel ton mun matsin jälkee, ainaki tuolt discordist ku katoin?

E; lunttasin sun pelitilastoista, korjaa toki jos muokkasin väärin alotuspostaukseen

[kenkäpossu muokkasi tätä viestiä 23.07.2017 15:56]
24.07.2017 17:34
pikku-julli Hopealiiga Taso 11
Juu kattelinkin että tää on pelitilastoavaus.. Siihen mulle näemmä on vastattu... missääs kysymys on?

Aijuu.. Aapeli - pellepaikka... :D
24.07.2017 18:14
-Crane- Pronssiliiga Taso 9
pikku-julli kirjoitti:
Juu kattelinkin että tää on pelitilastoavaus.. Siihen mulle näemmä on vastattu... missääs kysymys on?

Pitäisköhän sun keksiä joku muu foorumi spämmäilyyn, en oo koskaan ymmärtäny sun yhdestäkään viestistä mitään :sleepy:
25.07.2017 08:55
Kaksinpelin herruus
-Crane- kirjoitti:
pikku-julli kirjoitti:

Pitäisköhän sun keksiä joku muu foorumi spämmäilyyn, en oo koskaan ymmärtäny sun yhdestäkään viestistä mitään :sleepy:

Koskakoos tänne tulis superiaihe kun pelikin on ollu jo... Sen otsikkona vois olla kuvaavasti vaikka "Teleporttien käyttö" niin en minäkän sotke... :D

Näin nyt vaan ei yli viiden vuoden koulutuksella foorumin säännöistä tule olemaan... Anteeks... 9... rupesin kai jo 2008 kuikkiin tänne. :)

Voitkin käydä testaamassa vaikka radan "as i am" Superissa niin tiedät millasta on tämän päivän nautinto.

KAKSI pelaajaa oli poistumiseni jälkeen - kaikista jotka nyt on sivuilla koska matonakin voi lätkiä... Jatkakaa samaa linjaa täällä että faktat piiloon noppeesti ja mussutetaan viä pelaajalle. :D

[pikku-julli muokkasi tätä viestiä 26.07.2017 12:38]
25.07.2017 11:40
-Crane- kirjoitti:
pikku-julli kirjoitti:

Kunnianloukkaus. Pyydä heti pikku-jullilta anteeksi tai mä ilmoitan asiasta poliisille.
26.07.2017 11:37
Kaksinpelin herruus
Nottingham kirjoitti:
-Crane- kirjoitti:
pikku-julli kirjoitti:

Kunnianloukkaus. Pyydä heti pikku-jullilta anteeksi tai mä ilmoitan asiasta poliisille.

Ei se mua loukkaa jos toinen ei osaa lukea. :)

Vaikeeta täällä onkin kirjottaa yhtään mitään kun alkuperäiset saattaa katoilla ja vastaukset jää. Tämäkin viesti saatetaan muuttaa muotoon jossa tämä alkaa "Vaikeeta täällä"... Olen ottanutkin asiaa esille kun eräässä avauksessa taisi olla kokonainen sivu pelkkiä vastauksia kysymyksiin jotka eivät ole lukijalle tiedossa. Silleen tää moderoidaan helkkarin luettavaksi.

[pikku-julli muokkasi tätä viestiä 26.07.2017 12:41]