Foorumit

Viimeisimmät keskustelut

Huomio: Luethan tämän ensiksi!
Viimeisin viesti: Ylläpito 23.08.2006 13:52
Liian monta yhteyttä samasta IP...
Viimeisin viesti: huawei4 eilen, 19:13
outoa minusta
Viimeisin viesti: Kääpiöplaneetta 22.11.2017 09:06
Ip-osoitteet
Viimeisin viesti: Kääpiöplaneetta 22.11.2017 09:05
VOIKO AAPELI LÄHETTÄÄ SEN TUNNUKSEN...
Viimeisin viesti: Kääpiöplaneetta 20.11.2017 11:37
Pelaamista vikojen keskellä
Viimeisin viesti: pikku-julli 08.11.2017 10:55
Backgammon ja Yatzy eivät toimi...?
Viimeisin viesti: pikku-julli 07.11.2017 21:44
Miten saan poistettua ostokseni?
Viimeisin viesti: pikku-julli 07.11.2017 15:14
Kirjautuminen rekisteröityneenä...
Viimeisin viesti: M_I_K_A 02.11.2017 19:09

Etsi

Foorumiketju hukassa?

20.02.2017 11:48
Pepe28Hki Hopealiiga Taso 17
Hei. En ole aikoihin päässyt pelaamaan lempipelejäni tänne Aapeliin eli Backgammonia ja Yatzya.
Missä mättää? Onko ketään kuka tietää asiasta? Tiedotusta asiasta ei ole tullut, vaikka olen jo viikkoja odottanut... Ylläpito pyytää vain olemaan kärsivällinen... Mittani alkaa olemaan jo täynnä.

Käytän iMac pöytäkonetta, El Capitan käyttöjärjestelmää ja Safarin selainta.

Onko mitään tehtävissä? Pitääkö java poistaa ensin kokonaan ja ladata taas uudestaan?

edit: Viimeisin Ylläpidon tiedotus on 2.2 eli 3 viikkoa vanha... Huolestuttavaa...

edit2: sain viimeinkin backgammonin toimimaan!

edit3: Aapeli pudottanut minut tämän päivityksen jälkeen Backgammon rankingilta 2. sijalta (miinustanut pois tasan 50 pistettä!) ja eilen olin vielä omalla paikallani, oikeat ansaitut pisteet tallessa... Kaikilla muilla hahmoilla pisteet ja rankingit pysyneet ennallaan...
Aika erikoista, ellei ihan periskummallista tai vielä pahempaa... Mitä siellä oikein tapahtuu?

[Pepe28Hki muokkasi tätä viestiä 20.02.2017 12:54]
20.02.2017 14:02
HappyHour Hopealiiga Taso 17
VS: Backgammon ja Yatzy eivät toimi...?
Pisteeni hävisivät myös backgammonissa 326 ---> 286

Vaadin hyvitystä.
02.03.2017 03:49
pikku-julli Hopealiiga Taso 11
Eivät he jaksa murehtia enään koko Aapelista. Tää paikka kaatuu käsiin. Itse en tuloksista välitä ja edellisestä mitalistakin on kai vuosia aikaa. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Omaha ja Texas-korttipelit on kolmen kuukauden pelini kun nollaan aina vuoden alussa rankingin kun sillä lukemalla ei siis ole tekemistä todellisuuden kanssa.

Ei missään muualla pelaajan taidot kuihdu jos hän ei käytä palvelua ja pelaa kotonaan vaikkapa satoja jakoja sököö kavereiden kanssa päivässä.
02.03.2017 09:30
LEIJAN Platinaliiga Taso 40
Onko täällä pakko pelaa, jos mikään ei kerta toimi :( kai netistä löytyy toimiviakin pelisivustoja :|
02.03.2017 17:02
M_I_K_A Platinaliiga Taso 35
pikku-julli kirjoitti:
Itse en tuloksista välitä ja edellisestä mitalistakin on kai vuosia aikaa. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Kiinni jäit
03.03.2017 11:40
M_I_K_A kirjoitti:
pikku-julli kirjoitti:
Itse en tuloksista välitä ja edellisestä mitalistakin on kai vuosia aikaa. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Kiinni jäit

Pyydän anteeksi ku ei möllähtäny kesken pelin...

Edit: oon haukkana kydeksimässä?

[pikku-julli muokkasi tätä viestiä 03.03.2017 11:43]
02.09.2017 19:40
artz Hopealiiga Taso 17
Pepe28Hki kirjoitti:
Hei. En ole aikoihin päässyt pelaamaan lempipelejäni tänne Aapeliin eli Backgammonia ja Yatzya.
Missä mättää? Onko ketään kuka tietää asiasta? Tiedotusta asiasta ei ole tullut, vaikka olen jo viikkoja odottanut... Ylläpito pyytää vain olemaan kärsivällinen... Mittani alkaa olemaan jo täynnä.

Käytän iMac pöytäkonetta, El Capitan käyttöjärjestelmää ja Safarin selainta.

Onko mitään tehtävissä? Pitääkö java poistaa ensin kokonaan ja ladata taas uudestaan?

edit: Viimeisin Ylläpidon tiedotus on 2.2 eli 3 viikkoa vanha... Huolestuttavaa...

edit2: sain viimeinkin backgammonin toimimaan!

edit3: Aapeli pudottanut minut tämän päivityksen jälkeen Backgammon rankingilta 2. sijalta (miinustanut pois tasan 50 pistettä!) ja eilen olin vielä omalla paikallani, oikeat ansaitut pisteet tallessa... Kaikilla muilla hahmoilla pisteet ja rankingit pysyneet ennallaan...
Aika erikoista, ellei ihan periskummallista tai vielä pahempaa... Mitä siellä oikein tapahtuu?
07.11.2017 21:44
Katselin nyt mitaleitani ja huomasin etten edes kuningasvärisuora ole saanut kun siitä saa mitalin.

En myöskään koko vuonna ole pokerissa pelannut yhtään jakoa. Vuoden lopussa nollataan taas tilastot koska rankingiin ei ole tullut sitä uudistusta että se ei jämähtäis paikalleen. Taitavin korttipelaaja voitti muistaakseni prosentilla 30% ja rankingissa sillä kai justiin saa sininaaman ja siinä se onkin.

En tiä kun ei kiinnosta. Eniten pelattua lajia on keskimäärin 1 jako päivässä...

Pelkkä turnaus vaatii muistaakseni 20 putkeen ja niitä on ollut... Teen niin että otan 2tt merkkejä joka toinen päivä, käyn blackjackissa ja jos sen tuplaan niin pääsen edistyneisiin yhdelle jaolle koska siellä on ennen flopia maksettava toisen korotus 17 miljardia...

En näe tätä tasaväkiseksi pelaamiseksi enkä tule näkemäänkään. OIKEASTI lain puitteissa toimivissa paikoissa turnaus toimii niin että se on joka jätkälle 1500 merkkiä käteen ja sillä ykköseksi.

Tää Aapelin laki on ollu jo kauan vähän eri juttu. Suomen laki antaa lahjoittaa rahanarvoista tavaraa kerran päivässä mutta voitoilla sitä ei saa tehdä.