Foorumit

Viimeisimmät keskustelut

aika asetukset
Viimeisin viesti: pikku-julli 07.10.2018 14:31

Etsi

Foorumiketju hukassa?

Apple Iphone 5s vai Samsung Galaxy Note3

26.10.2013 21:05
ExtremeCaUsE Hopealiiga Taso 11
Mitäs sanoisitte, kumpi on parempi? Perusteluita olisi mukava nähdä! :)
26.10.2013 21:38
hotpo1ka Pronssiliiga Taso 9
VS: Apple Iphone 5s vai Samsung Galaxy Note3
En jaksa perustella, sori. Mutta;

SAMSUNG GALAXY NOTE 3 :)
26.10.2013 22:35
warpig Platinaliiga Taso 31
5S:ssä ei ole paljoa mitään uutta verrattuna vanhaan malliin.
Note on älyttömän kokoinen.

En ostaisi kumpaakaan.
27.10.2013 10:35
OOIE Pronssiliiga Taso 7
Samsungit on muovihöpölöpöa ja iPhone 5S liian rajoitteinen.

Osta LG G2 tai Nexus 5.
13.11.2013 00:37
91Suski Hopealiiga Taso 19
Ehdottomasti, Samsung Galaxy Note3!
En nää applessa mitään erikoista, pieni näyttökin kaiken lisäksi... :/
Niin yli-arvostettua kamaa

14.11.2013 23:30
Ankeli Hopealiiga Taso 15
Jolla
18.11.2013 16:38
Mr-Jay Kultaliiga Taso 28
Note 3 ehdottomasti jos tykkäät tehoista ja näytön koosta.
06.11.2017 14:38
turboallu Pronssiliiga Taso 7
Tehän ette tiedä mitään puhelimista ja CAUSE äiti sano ettet saa kirjottaa muille ihmisliile täällä netisä..
24.11.2017 21:33
huawei4 Pronssiliiga Taso 4
Mulla on taas valintakriteerinä se että laite ajaa asiansa. Tuon nyt olevan luurin hain liittymän kanssa R-kioskilta kesällä. Siinä on navigaattori ja HD-videokuvaus. Googlen rajaton kuvavarasto sallii tuon 5 megapixeliä tarkkuudeksi ja sellainen kamera tuossa on. Soittaminenkin on sillä tuskaa ellei lukitse näppäimiä heti. Muutoin vilkkuu valikot ja laite touhuaa mitä haluaa. Se on hyvä että näyttötekniikka kehittyy mutta itse pidin näytöistä joille auringonvaloon osoittaminen ei ole näppäinpainallus. Sellainen oli mun 70€ Nokia Asha 503-luurissa.

Porukka ostaa kalliita puhelimia isolla muistilla. Itselläni on sd-kortti paikallaan ja sinne mahtuu sovellusta, musiikkia, videoo ja kuvia. Here-navigaattorin maan karttakin uppos sinne noin vain.

Android-tyyliin oletusarvoinen kirjoituslevy on SD-kortti ja kun asennat soveeluksen niin se menee puhelimeen. No sieltä siirrät sen sitten kortille ja kun se päivittyy niin siirrät taas. Facebookissa kerran viikossa tuleva päivitys on hitaimmasta päästä.

Kannattaa muistaa että Nokia ei pelannu noin... https://imgur.com/pFhx8sc

Piti oikein kuva paukauttaa asiasta... Kuvassa Nokia 5230.. Näyttö pelaa, ei naarmuja... 2010 tuo malli maksoi 139€...

Nää saakelin pellet jotka ei ajattele laitteitaan työkaluina jotka pelaa ja kestää tappoivat Nokian. Nokialaiset oli niinkun laitteiksi noiden lelujen sijaan.

[huawei4 muokkasi tätä viestiä 24.11.2017 20:42]
25.11.2017 21:01
M_I_K_A Platinaliiga Taso 35
huawei4 kirjoitti:
Mulla on taas valintakriteerinä se että laite ajaa asiansa. Tuon nyt olevan luurin hain liittymän kanssa R-kioskilta kesällä. Siinä on navigaattori ja HD-videokuvaus. Googlen rajaton kuvavarasto sallii tuon 5 megapixeliä tarkkuudeksi ja sellainen kamera tuossa on. Soittaminenkin on sillä tuskaa ellei lukitse näppäimiä heti. Muutoin vilkkuu valikot ja laite touhuaa mitä haluaa. Se on hyvä että näyttötekniikka kehittyy mutta itse pidin näytöistä joille auringonvaloon osoittaminen ei ole näppäinpainallus. Sellainen oli mun 70€ Nokia Asha 503-luurissa.

Porukka ostaa kalliita puhelimia isolla muistilla. Itselläni on sd-kortti paikallaan ja sinne mahtuu sovellusta, musiikkia, videoo ja kuvia. Here-navigaattorin maan karttakin uppos sinne noin vain.

Android-tyyliin oletusarvoinen kirjoituslevy on SD-kortti ja kun asennat soveeluksen niin se menee puhelimeen. No sieltä siirrät sen sitten kortille ja kun se päivittyy niin siirrät taas. Facebookissa kerran viikossa tuleva päivitys on hitaimmasta päästä.

Piti oikein kuva paukauttaa asiasta... Kuvassa Nokia 5230.. Näyttö pelaa, ei naarmuja... 2010 tuo malli maksoi 139€...

Nää saakelin pellet jotka ei ajattele laitteitaan työkaluina jotka pelaa ja kestää tappoivat Nokian. Nokialaiset oli niinkun laitteiksi noiden lelujen sijaan.

Hankipa sinäkin uusi Nokia, niin pääset taas kunnon puhelimeen kiinni :) Nuo R-kioskin Alcatelit on tosiaan melkoista roskaa
28.11.2017 19:39
pikku-julli Hopealiiga Taso 11
M_I_K_A kirjoitti:
huawei4 kirjoitti:

Hankipa sinäkin uusi Nokia, niin pääset taas kunnon puhelimeen kiinni :) Nuo R-kioskin Alcatelit on tosiaan melkoista roskaa

Onneks nykyisenikin pelaa. https://imgur.com/a/uzqNi

Tietokoneellakin näitä voi tietysti hallita. Kuvassa ikääntynyt video. Onko peräti 2015-mallinen.

[pikku-julli muokkasi tätä viestiä 28.11.2017 18:40]