Foorumit

Viimeisimmät keskustelut

Munkkiliiga - Lentokonepelin ystävien...
Viimeisin viesti: Futis poju eilen, 21:36
Aapelin Viikko - uutiset Aapelista!
Viimeisin viesti: A Viikko 04.02.2012 17:32
Aapelin fanisivut Facebookissa ja...
Viimeisin viesti: wuohi 02.02.2012 21:29
Uutta! Moni-liiga
Viimeisin viesti: Ceres 02.02.2012 19:30
Aapelin Epäviralliset fanisivustoista!
Viimeisin viesti: Ceres 02.02.2012 19:28
Aapelistamo - Palautelomake Aapelissa!
Viimeisin viesti: usma- 02.02.2012 18:35
Aapeliliiga päivityksiä
Viimeisin viesti: pellenauto 01.02.2012 23:22
Aapelin Kansan chatilta
Viimeisin viesti: bluelitte 28.01.2012 20:29
Billiardleague.net - Lahja jokaiselle...
Viimeisin viesti: bluelitte 23.01.2012 19:28
"Käy fanisivustoillamme"
Viimeisin viesti: bluelitte 19.01.2012 09:17

Etsi

Foorumiketju hukassa?

06.01.2010 21:27
Wormhole Hopealiiga Taso 20
Taateli.com
Taateli.comin ylläpito ≠ Aapeli.comin ylläpito

Tervehdys jokaiselle Aapelin valtakunnan kansalaiselle.

Taateli.com, Aapelin vanhin toimiva fanisivusto, on jo 5-vuotias. Fanisivuston tarkoituksena on olla mahdollisimman kattava tietopaketti Aapelissa pelaaville. Rekisteröityminen on ilmaista, mutta missään tapauksissa ei saa käyttää samaa salasanaa kuin Aapelissa, sillä mistä sitä ikinä tietää kuka voi tiedostot krakkeroida...

Rekisteröinti
Rekisteröityminen on täysin ilmaista/vapaaehtoista. Ja koska kukaan ei sinua siihen pakota, niin ei ole mitään älliä rekisteröidä älyttömiä nimimerkkejä. Kyllä, ne poistetaan julmasti ilmoittamatta.
Rekisteröityessäsi sinulle tulee mahdollisuus kirjoittaa joskus uudestaan julkaistavalle foorumeillemme. Katsotaan, jos myöhemmin löytyisi jotain muutakin plussaa. VIP (Very Important Päärynä) on arvokkaampi selailija, joka on tukenut Taateli.comin toimintaa jossain kohtaa historiaa. Me haluamme edes jotenkin tunnustaa heidän tukea, joten he saavat tietää/kommentoida Taateli.comin tulevia ominaisuuksia sille kehitetyllä sivulla. Kaikki tuleva mainitaan siellä.

Uutisointi
Uutisoimme miltei aina miniuutisella (vasemmassa palkissa) Aapelin pienistäkin tapahtumista, kuten vaikkapa uusista vaatekokoelmista, tarjouksista tai joistain pienistä päivityksistä.
Laajempaa uutista tulee, kun on isompi tapahtuma kyseessä, kuten vaikkapa vielä julkaisemattoman ominaisuuden BETA-testaus... Uutisointi yritetään pitää mahdollisimman neutraalin sävyisenä ja tuoreena (mutta joskus epäonnistuu, joten pahoittelut siitä).
Haastattelemme mahdollisimman usein Aapelin molempaa puolta, niin Ylläpitoa kuin tavallista tallaajaakin.

Mitalit
Mitaligalleriamme on kehitelty mitalien katsomista, kuin myös tietojen hakemista varten. Yritimme saada siitä mahdollisimman helpon ja selkeän, jottei selailu olisi mahdottoman hankalaa. Päivitystä tulee aina säännöllisen epäsäännöllisesti.

Tapahtumat
Aapelin tapahtumista kerrotaan heti etusivulla oranssissa laatikossa, jos sellaisia tapahtumia on ylipäätään käynnissä. Laajempi kuvaus tapahtumista on luettavissa Wiihde-sivulla, joten suuntaa sinne jos haluat saada Aapelista paljon irti! Tapahtumia on neljää eri tyyppiä: Aapelin tarjoukset, kisat, Aapelin hengen kisat ja Taateli.comin kisat.

Ketkä sivustoa ylläpitävät?
Taateli.comissa on itsenäinen Ylläpito, jossa on paikkoja auki jatkuvasti hyvän kirjoitustaidon sekä järkevän ajattelun omaaville. Myös minä seikkailen aina jossain päin Taateli.comia koodaamassa/päivittämässä/keksimässä uutta/järjestämässä jne...

Tässäpä kaikki tälläerää. Viestiä päivitetään kun uusia kisoja ja sivuja ilmestyy.
(Voit tähän aiheeseen kommentoida Taateli.comia miten itse parhaaksi näet. Toki kommenttia otetaan mielellään vastaan myös yksityisviestein minulle tai erilliseltä Palaute-sivulta!)

[Wormhole muokkasi tätä viestiä 08.01.2012 04:45]
06.01.2010 21:29
Foc Hopealiiga Taso 14
Foc
VS: Taateli.com
Tää ois mukava jos välil mainostettas kans nois uutisissa näit fanisivui Vink vink ylläpito.
06.01.2010 23:24
FG_madass Topaasiliiga Taso 43
Lainaus:
06.01.2010 21:29 Foc kirjoitti
Tää ois mukava jos välil mainostettas kans nois uutisissa näit fanisivui Vink vink ylläpito.

Fanisivujan ennen ihan sponssattiin ja suorat linkit löyty myös jostakin.
06.01.2010 23:29
Sponssataan nytkin, huimalla 10 euron Aapeli-setelillä. Ja joku liigahan sai paremman sponssin.

Mutta linkit ovat edelleen näkyvillä. Tuolla alhaalla keskellä lukee " Linkit ". Huimaa näkyvyyttä!
07.01.2010 07:37
Heipsis Topaasiliiga Taso 43
Heipsis
Moderaattori
Oho, uus keskustelualue Ehkä nyt näihin fanisivustoihin kiinnitetään enemmän huomiota Pitääs käydä toi arvotus ku ehtii
07.01.2010 07:58
sinappimakkara Platinaliiga Taso 34
Hienoa ku saatiin uusi osio fanisivustoillle ja liigoille. Ite oon taateli.comissa VIP!
07.01.2010 08:51
BanaaniByjama Kultaliiga Taso 23
Oho! Enpä ole ennen huomannut tota Einsteinin arvoitusta... Olen myöskin taateli.comissa VIP .
07.01.2010 16:13
rotannaama Platinaliiga Taso 38
Hehei, tätähän on jo kaivattu!
Tosiaan, jos vaatteita mielii, suosittelen taatelin kilpailuihin osallistumaan, hyvät palkinnot niissä poikkeuksetta.
Ja muistakaahan, taateli.comissa on myös foorumi ja chat!

P.s. tämä ei ollut mikään mainosviesti..

='o'=
07.01.2010 16:28
dödö123:n hahmo on näköjään poistettu.
07.01.2010 17:20
mä en tajuu tota paikkaa...
08.01.2010 10:14
Mim_la Platinaliiga Taso 34
Taateli ansaitsis paljon enemmän näkyvyyttä tääl aapelissa, ku vaan linkki tuolla mutkien takana, mut onhan seki nyt ees jotain
Kiva paikka, järjestää välillä kisoi joista voittaa paljon taateleita, sielläki on foorumi ja myös chat Ja kaikkee muuta jännää, kannattaa tutustuu ^^ Ite ainakin tykkään.
08.01.2010 12:39
usma- Pronssiliiga Taso 6
Lainaus:
07.01.2010 16:28 NerveRift kirjoitti
dödö123:n hahmo on näköjään poistettu.

mää poistin
08.01.2010 17:51
Minun käsialaani tuolla ovat mm. peliesittelyt , joita juuri on alettu tekemään.
08.01.2010 18:55
AC III kilpailu on nyt aloitettu. Jokainen sen läpäissyt saa 10 taatelia per lärvi. Ja lisäksi jokainen osallistuu arvontaan, jossa voi voittaa kaksi 10 euron Aapeli-seteliä.
Sinun pitää rekisteröityä Taateli.comiin (tai jos sinulla on jo tunnus) ja kirjautua sisään kilpailusivulla. Kun se on tehty, alkaa kysymykset pommittaa sinua! Vastaa rauhassa, nopeudella ei ole väliä, sillä kilpailuaikaa on kuun loppuun saakka.
10 euron Aapeli-seteli arvotaan mahdollisimman nopiaan tuon osallistumisajan loputtua. Voittaja julkistetaan Taateli.comissa ja myöskin tässä aiheessa.

Kun olet kysymykset selvittänyt, sinulta kysytään mikä on Aapelissa oleva tunnuksesi. Eli kuten minun on Wormhole. ÄLÄ KIRJOITA SIIHEN SALASANAA, sillä me emme tee yhtään mitään.
Saat vain yhden kerran kirjoittaa nimesi, tee se oikein.

Niin, ja älä utele tai googlaa kaikkia vastauksia. Siitä ei ole mitään iloa kenellekään. Rehellisyys maan perii.
Eipä muuta... Onnea kaikille ja onko kysyttävää?
08.01.2010 20:09
samsung1995 Kultaliiga Taso 21
Kiitos hienosta kisasta, pitääpä yrittää päästä läpi
08.01.2010 20:13
Xtrdnry Hopealiiga Taso 18
Innokkaasti alotin tossa vähän aikaa sitten AC:n. En oo niin varma, että pääsen sen läpi, mutta teen parhaani.

E: Jos olet päässyt Afrikassa guruksi 15 eri ammatissa, miten paljon palkkaa saat?

^ Ei meinaa ratketa. Onko kyseessä se palkka, joka saatiin 6.1? Ja pitääkö vastauksessa olla välilyöntejä, esim 25 500?

[Xtrdnry muokkasi tätä viestiä 08.01.2010 20:22]
08.01.2010 20:35
samsung1995 Kultaliiga Taso 21
Lainaus:
08.01.2010 20:13 Xtrdnry kirjoitti
Innokkaasti alotin tossa vähän aikaa sitten AC:n. En oo niin varma, että pääsen sen läpi, mutta teen parhaani.

E: Jos olet päässyt Afrikassa guruksi 15 eri ammatissa, miten paljon palkkaa saat?

^ Ei meinaa ratketa. Onko kyseessä se palkka, joka saatiin 6.1? Ja pitääkö vastauksessa olla välilyöntejä, esim 25 500?

Eikös ne pitäny ite päätellä?
08.01.2010 21:07
Mim_la Platinaliiga Taso 34
Hemuli ku en oo pelannu afrikkaa nii en oikein tiiä tota siihen liittyvää vastausta voiks sen tietää vaan jos on pelannu? :d
08.01.2010 21:14
Xtrdnry Hopealiiga Taso 18
Lainaus:
08.01.2010 20:35 samsung1995 kirjoitti
Eikös ne pitäny ite päätellä?

Oon jo yrittäny päätellä sitä pari kertaa, mutta ku mikään mun vastauksista ei näytä olevan oikein. Enhän mä vastausta kysynytkään, pientä selitystä vaan.
08.01.2010 21:18
Huoh, tää ei hyväksy tohon Aapelin nimipäivä -kysymyksee oikeeta vastausta. -.-

E: Pääsin jo.

[9angel9 muokkasi tätä viestiä 08.01.2010 21:19]